03 January, 2011

anjing beri pesanan

assalamualaikum semua . tak ada kena mengena title aku . aku nak cerita pasal anjing je .

semalam ke atau kemarin macam tuhh laaa . aku pergi surau . then masa azan isyak aku keluar jap . sebab aku tak boleh solat laa . ALLAH BAGI CUTI(ABC) . so aku keluar nampak anjing doo . aku da fobia lagi . selamat ada kakak-kakak aku . if tak ada mampos aku .

you all tahuu tak anjing bunyi awwwwwwwwww . macam mana ea bunyi dia ? alaaa macam serigala tuhh . takut doo . you all tahu laa kenapa ? kenapa ea ? sebab maybe ada _____? maybe laa . tak ada sebab lain da . takut doo . da laa sebelah surau ada padang . woooo memang sahsah ada _____? kankankan

okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . bye semua . jaga diri semua . nak kiss tak ? meh pipi kanan muah . sebelah pulak pipi kiri muah . peace :)

di jari oleh zya