03 January, 2011

tak bagi kerja

assalamualaikum semua . title aku *tak bagi kerja* . siapa tak bagi kerja ? bapak aku laa . dia tak bagi aku kerja pulak . boleh tak kita cakap sayasaya ? boleh ea .

saya nak cari kerja . saya nak cari duit sendiri . saya nak berdikari sendiri . semalam saya mintak izin dekat papa saya . papa saya tak bagi woo . kecewa tahu .

papa cakap : kalau zya nak duit mintak je dekat papa . tak payah cari kerja ea .
saya cakap : alaaa sampai bila nak mintak duit dekat papa ? zya nak juga nak pakai duit sendiri . (sedih sikit)
papa cakap : tak payah zya . duduk rumah . kemas rumah . kalau nak keluar mintak je duit .
aku cakap : okay laa (sedih lagi)

okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . tak menarik sangat pon . ada aku kesah ? okay chow . jaga diri baikbaik tahu . peace :)

di jari oleh zya