03 January, 2011

boleh tersilap

assalamualaikum semua . title aku *boleh tersilap pulak* tersilap apa ? nak tahuu . baca laa sampai habis . kalau tak nak buat kerja lain .

aku sibuk sikit . yelaa esok nak sekolah . opsss . aku da habis sekolah da . macam mana nak cerita ea ? cerita laa macam mana pon . janji you all faham .
aku sibuk tulistulis nama adik aku dekat buku sekolah . nak harap kan dia ? jangan harap laa . dia tuhh main game jee tahu . so aku tolong laa berapa banyak yang mampu aku buat .

da lama tak pegang pen . tulisan pon macam apa ntah . biasa laa tuhh . da tak sekolah . HAHA . burokk woo . biar laa . bukan orang nak tengok pon . kankankan . bukan pertandingan tulisan siapa yang cantik .
aku nak cerita yang aku tersilap tulis nama . HAHA . aku tulis nama aku pulak . banyak kali pulakk tuhh . habis buku adik aku . conteng segala . woooo . maaf ya dik . tak sengaja . lama aku tak sekolah . aku memang begitu .

aku rindu dekat sekolah laa . tak apa laa . esok pergi laa sekolah . then lepak PV jap . then bla laa kan . bosan duduk rumah . lepak laa . 
okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . bye semua . jaga diri baikbaik okayy .

di jari oleh zya