06 September, 2011

wedding ustaz shahrul

assalamualaikum semua . 
hari khmais akuu balik kelantan laa .
tak cukup cuti laa .
harini aku malas nakk tulistulis .
aku nak bagi koang tengok pic jee . PEACE

ni laa pengantin lelaki . ustaz shahrul .
ustaz : mne bini aku ni ? cpt laa tlg aku .
snap by cik nasir

 ni laa pengantin perempuan .
ustazah : ye bang sye tgh angkat besi . berat tow .
snap by cik nasir
ape yang pnting kerjasama . pengantin kena buli .
kena angkat meja bagai . sian .
snap by cik nasir
sebelum nak wat kerja keras kena rest duluu .
snap by zya sotsot

lambat laa bini akuu ni . bek aku mkn duluu . 
haha snap by zya sotsot
cik liza n cik nasir comel kann doang ni . 
snap by zya sotsot
zya : lawa akak
ustazah : yeke ? terima kasih
ila : cpt laa kutip smph tuu zya oi .

selebihnye buka http://www.facebook.com/mierzya kbai

di jari oleh zya