06 September, 2011

ahmad asyraff

assalamualaikum semua . perghh penat edit pic wehh . haha perlu ke bagitahu ? diam mulut koang k . shhh

sedihnye wehh . aku dengan ahmad asyraff sudah break . aku yang mintak . tak ada sebab nak break dengan dia . tibatiba aku nak couple balik . ape cer zya ?

ntah laa wehh . aku rasa dia laa yang terbaik untuk aku . tapi aku ? aku tak tahu aku nak dia atau tak ? aku tak nak perangai lama aku kembali . aku nak berubah . aku sayang dia lagi wehh . dia cakap dengan aku pon dia sayang lagi . so now dia da ada awek . lagi laa aku tambah tambahhh la sedih . nak tak nak tuu da takdir . if ada jodoh alhamdulilah . if tak ada apa boleh buat kena redha je . maybe dapat laki yang paling baik ke ? insyaALLAH . yang penting akuu sayang dia gilagila .

never say goodbye !

di jari oleh zya