06 June, 2011

ehh kau da lain

assalamualaikum semua . 
selamat malam semua . 
aku masih fikir pasal budak yang kena operate . 
budak tu da laa dekat PLKN .
agak agak dia balik tak ?

okay aku bukan nak cerita pasal budak ni . aku nak cerita pasal cikgu aku . hari ahad maknanya semalam laa kan . aku jumpa cikgu rozila . dia terkejut pakaian akuu wehh . semua hitam . yang cikgu terkejut aku pakai tudung labuh gila . cikgu cakap macam ni *ehh kau da lain* aku cuma senyum kambing je . 
yelaa dulu aku pakaian memang agak _________ tuu laa kan . so now pakaian aku da berubah macam tuu sekali . aku bukan nak cakap aku ni alim . p/s orang yang pakai tudung labuh tak semestiNya perangai dia okay . perangai dia tak layan jantan . orang yang pakai ketat tak semestinya perangai macam setan . harap harap koang faham laa .

selama sebulan lebih aku belajar dekat kelantan . macam macam aku tahu perangai dorang macam mana . semua manusia tak sempurna . semua banyak buat salah . mintak maaf kalau siapa siapa yang terasa .

di jari oleh zya