03 June, 2011

almari kongsi or almari sorang ?

assalamualaikum semua . selamat petang . aku nak cerita pasal almari kongsi or almari sorang . haha . tak ada idea nak cakap . haha . penat sangat tak cukup tidur . ni pon cuti 1minggu . 

okay mula mula aku almari kongsi dengan budak siam . memang best laa kongsi dengan dia . sebab apa ? sebab dua dua suka bersepah . kadang kadang serabut juga . so kemas laa barang aku dengan dia sekali . kita hidup ni jangan laa berkira . ALLAH marah tow . pastu aku kena pindah . almari sorang pulak .

semua nak almari sorang kan . sebab kita boleh buat sukahati kita nak buat apa kann . so aku pon cuba laa almari sorang . haaaaaaaaa memang tak best . sebab apa tak best ? sebab dalam bilik tuu aku tak berapa suka . bilik tuu da laa sempit pastu geng geng dia pulak suka lepak aku nak ambik barang barang pon tak senang . aku menyampah pastu aku ambik almari kongsi aku dulu .

so now da tak ada nak serabut . balik rumah bawak barang apa yang patut . then kemas-kemas laa dekat almari tuu . harap harap aku kemas tak serabut macam otak aku sudah . ishh YA ALLAH . okay dadaa :)

di jari oleh zya