24 December, 2010

semua nak blaa

assalamualaikum semua . wooo sedih . sedih teramat . kawankawan baik aku semua nak pindah . 

ada pindah dekat bukit antarabangsa . ada yang dapat plkn . kawankawan baik aku ada 2 orang jee . tuhh pon boleh harap . boleh percaya laa dekat mereka tuhh . memang best sangat lepak dengan mereka .

camera ? memang banyak gambar mereka . aku nak cuci then masuk dalam album . aku tak pernahpernah masuk gambar dalam album . aku 
 kan pemalas teramat .

kalau aku ada masalah cinta ke bagi pendapat dekat dia ke or whatever laa aku bagi tahu dekat mereka laa . aku ramai kawan . ramai sangat . tapi kita kena hatihati juga . kadangkadang dia 
 kawan makan kawan . kankankan

okay ni saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . bye semua . peace sikit :) senyum semua sampai nampak gigi .

di jari oleh zya