24 December, 2010

kesian

assalamualaikum semua . semua diam sikit . aku nak cakap pasal nafsu dan memilih kawan di fb . kesian dekat HAMBA ALLAH ni . 

ada mamat ni dia add fb HAMBA ALLAH ni then HAMBA ALLAH ni dia app . then mamat ni ada ke cerita blue dekat HAMBA ALLAH NI . hah kan da kena papar di blog HAMBA ALLAH ni . hurayyyy suka aku (!)

kita kena pilih untuk di app fb . jangan jadi HAMBA ALLAH ni . dia nak ramaikan lagi fb dye then tibatiba budak yang add dye tuhh ponn app . tengok ? kita kena tengoktengok juga . jangan pakai app jee . siapa nak ramai kawan dia dalam fb ? semua nak kan . tapi kita kena hatihati .

jangan silap pilih kawan semua . apa lagi ea ? aku ni tak pandai sangat nak ceramah orang . diri aku tak betul ada hati nak ceramah dekat orang . podahh zya .
actly aku tulis pasal HAMBA ALLAH ni ada sebab . sebab dia ? jap fikir jap . hah aku pernah gaduh dengan dia ohh . kitaorang cuma gaduh dekat fb n blog jee . 

bila da tahu perangai HAMBA ALLAH ni . memang best kawan dengan dia . tak tahu pulak HAMBA ALLAH ni baik tersangat . kadangkadang menyampah tengok fb dia . buang sikap menyampah zya . nanti orang menyampah dekat kau baru tahu .
okay laa . ni cerita nurul nazihah punya karutkarut dan mengarut . hari ni aku punya da lain . selalunya *chow lulu* *bye* *assalamualaikum* now beri salam yang dekat atas tuhh . then last sekali aku tulis ni cerita nurul nazihah punya karutkarut dan menarut . (nampak sangat tiru orang)memang pon aku tiru . sorry ea . sedap sangat ambik laa .

di jari oleh zya