17 December, 2010

hati terbuka

ya ALLAH(!) hati aku terbuka untuk memakai baju kurung . aku tak mahu pakai baju ketat lagi . ya ALLAH . aku banyak sangat buat dosa :( aku mahu berubah ya ALLAH . aku nak buang nurul nazihah binti ahmad yang lama . aku nak nurul nazihah binti ahmad yang baru . aku nak yang beriman tidak mahu bercintan cintun (belum masa lagi untuk berlaki) aku nak yang berjaya dalam hidup aku nak semua yang benda baik laa . senang cita :) ya ALLAH aku sangat lemah . aku harap ALLAH tunjuklaa aku jalan yang benar . aku mohon .

bila sudah habis sekolah aku nak sangat pergi surau or masjid (rumah dekat je dengan surau or masjid) . aku tak nak duduk rumah mengonline mengupdate . aku bukan cakap besar . aku nak berubah . salah kee aku nak berubah ? tak salah kan ? izinkan aku untuk berubah sikap aku yang paling teruk yang aku pernah buat mengata orang sedangkan diri aku tak terjaga . tipu orang sedangkan suatu hari nanti orang akan tipu kita juga . and macam2 lagi aku buat . aku nak ubah segala-galanya .

yeah . memang aku pernah pergi umrah (bukan nak bajet) and aku pernah memakai purda (aku bukan nak bajet juga) sebab masa aku dekat tanah suci memang hati aku sudah terbuka untuk memakai purda . tapi aku sangat bodoh . asal aku dengar cakap kawan aku ? ya ALLAH . masa aku balik umrah aku nak pergi tuisyen aku pakai purda ada hamba ALLAH ni cakap *zya kalau kau nak kawan dengan aku baik kau buka(purda)* aku pon dengar cakap dia . kenapa laa aku sangat bodoh dengar cakap hamba ALLAH tuhh .
mulai saat ini aku nak pakai yang sopansopan (aku bukan nak bajet yang aku ni baik) siapa yang terasa aku mintak maaf . apa yang aku cakap ni tak ada kena mengena dengan siapasiapa pon . aku mintak maaf sangatsangat :)

okay laa . setakat ni jee zya cakap . nanti sambung lagi :) bye . assalamualaikum :)

di jari oleh zya