18 December, 2010

elmi edit

 aku n faezah . macam nak mintak penumbuk kankan
korang cari laa kaki aku ? haha . tuhh dye pakai sliper jamban . aku simple jee . ta over pakai kasut tinggi . jgn terasa
aku dgn faezah lagi . hmmm . aku bajet cunn jee . bia laa . ada aku kesah ?

benda ni lagi . bosan aku . tadi bertiga and now berempat . sebab lelaki teruna ada di sini . dia soang jee lelaki .

haaaa . ni laa elmi . aku n elmi . dia laa menedit pic ni semua . terima kasih elmi . sayang kauu ohh . dia pengerusi pss skol hillcrest . hillcrest the best okayy :) aku ase pic ni okayy laa . bagi aku laa . bagi koang ta tahuu laaa xD

okayy laa bye semua . sampai disini saja . nanti mengupdate lagi :) maseh sebab tengok pic yang tak berapa lawaa . takk howt ponn mcm awek kau or laki kau laa .


di jari oleh zya