17 November, 2010

selamat hari raya haji

walawehh .pejam celik pejam celik sudah hari raya haji . cepat kan masa berlalu . 17november2010 ! 20november2010 genap la umur saya 17 tahun . yeah . saya sudah tua . walawehh . 23november2010 saya exam . exam yang paling penting dalam hidup saya .SPM !

takut wehh nak ambik exam . doa kan saya dan sesiapa yang ambik exam SPM ! orait . doa kan tahu ! berdebar jantung saya ni . sekejap je nak abis sekolah . byebye kasut hitam . byebye baju oren . byebye kain choc . byebye tudung oren . byebye bukubuku form5 . byebye beg choc beg pink . haha

ibu papa ayong ila emi semua pergi surau . aku sorang je tak pergi . sebab kaki aku la . tak boleh jalan pulak . tak boleh jejak lantai . anjing tuhh laaa . jahat . boleh pulak gigit aku . sakit tahuu ! aku nak pergi surau . nak tengok kekasih hati . walawehhh . aku tak kira . aku nak pergi jgk .

kaki ! cepat laa baik . susuah laa nak jalan macam ni . ya allah . :(
di jari oleh zya