16 November, 2010

cuci darah lagi

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . aku tak suka cuci darah aku sendiri . geli . nak termuntah . ya allah . nak nangis . sakit . perit . tak nakkkkkkkkkkkkkkk . bila mahu baik ? kaki ohh kaki . jangan laa kau buat aku macam ni kaki oi . perit owt nak jalan . tolong laa . susah la nak buat kerja macam ni . jalan da laa lambat . macam orang patah kaki je . kadang-kadang kawan aku bengang je dengan aku . because aku jalan lambat . ya allah . walaweh . sabar la !

kaki ? bila kau nak baik ? aku tak tahan ni ? cepat la baik . hidup aku tak senang laa . mandi ? aku mandi tahu . cuma kaki kanan je tak boleh kena air . nanti nanah . susah pulak aku . atoiatoi . susah doo nak mandi . haha . macam orang sakit tenat je ! :( solat ? ibu aku suruh solat . aku tak mahu . aku tak reti nak solat duduk . haaaaa . memang banyak dosa aku . ya allah .

CEPAT LA BAIK KAKI !

cikgu soh ? cuci laa darah aku lagi ? :(
di jari oleh zya