19 November, 2010

pagipagi da kena mara

haaaaaaaaaaaaa . sial punya kakak . tak pasalpasal kena marah dengan gemuk ! ngeee . pagipagi gemuk tuhh kejut aku . suruh bagun . bodoh . kau tak payah kejut aku laa gemuk . aku dengan hati terpaksa aku bangun juga . then aku nampak katil ada darah . darah ? korang tahu kann apa tuhh ? period laa .

aku cakap dekat gemuk tuhh *wehh bocor laaa . eeee . period* gemuk tuhh cakap *pale kau* (gemuk tuhh tengok cermin . tgok dekat bontot dye) wehh berokk aku tak period laa mane ade bocor* (aku cover malu . aku masih cari jalan penyelesaian aku usha dekat pe*** dia darah . memang sahsah gemuk period) *wehh . tuhh period kann ?* gemuk cakap *mane ade* (sambil tuhh dia tengok pe*** dia . dia malu . tapi dia masih cari masalah . dia tak mahu kalah . dia sangat marah . dia terus tampar aku . aku apa lagi cari pasal laa) aku cakap *kau pehal ? nakk cover malu pulakk ? mmg kau pye kann . dalaaa . ta retireti nakk basohhh . euwww pgotor . period dkt dpn . org period dkt blakg . bodoo . dalaaa ta reti masakk . alaaa . stakt kemas uma nakk buat ape . aku ponn bule kemas uma laaa . cume malas jee . masak aku bule laa . if kau ? haha . mmg ta laa kann . euwww ta reti masak . ape nakk jadi ni . anti bile khwn ngn bdk babi tuhh mkn kart luar jee . lamelame dia bagi kau mkn pasir . walawehh* dye terus diam . saket hati laa tuhh .

dalaa period . tak mengaku lagi . bodoh punya orang
di jari oleh zya