08 April, 2011

hari jumaat tapi hari khamis

assalamualaikum semua .
siapa tak jawab dosa .
siapa jawab ALLAH sayang .
okay ni cerita semalam .

aku bangun dari tidur terus buka facebook .
dalam pukul 125 .
awal kan aku bangun harini ? haha
then aku IM laa si imronn tuu .
aku cakap begini

aku : oii g masjid laaa .
dia : kejap lagi laa .
aku : solat pukul berapa ?
dia : 125
aku : walaweh jangan lambat lambat laa tak baek . kerjakan akhirat dulu baru kerjakan dunia .
dia : yela ustazah .
aku : ustazah ? hish kau ni . da g off sekarang .
dia : okay aku off k . bye assalamualaikum .
aku : okay wsalm .
end

dalam berapa minute baru aku teringat .
ohh harini hari khamis .
ingat kan hari jumaat . perghh malu gila .
si imronn tuu pulakk terus off .
then aku macam tak puas hati aku mesej dia .
cakap sorry semua laa .
hish teruk dowh , mamai gila owt .
macam aku ni bajet bagus jee .
maaf if zya ada buat salah dekat you all :)
kbai

di jari oleh zya