14 March, 2011

seluar kesayangan adik aku

assalamualaikum semua . siapa tak jawab dosa . siapa jawab ALLAH sayang . selamat malam . koang buat apa ni ? buat kerja sekolah ea ? buat sampai habis k . jangan pemalas . nanti kena rotan dekat bontot untuk lelaki laa . kalau perempuan kena rotan dekat tangan . aww sakit dowh . ni sekolah hillcrest je . if sekolah lain aku tak tahu . okay now sambung balik cerita . aku nak cerita pasal adik aku ni . meh laa baca .


okay adik aku ada sayang gila seluar dia . seluar tuu laa selalu buat tidur . if aku gaduh dengan dia mesti akuu tarik seluar dia . haritu aku tarik seluar dia sampai laa dia nangis . haha .


tadi an aku gaduh dengan dia . biasa laaa main tumbuk-tumbuk main cubit-cubit main pukul-pukul main tarik-tarik . aku geram tadi aku tarik dia . then dia tumbuk aku . sudah tentu sakit . aku ni da laa girl . dia boy . mesti sakit plus nak nangis . tapi aku tahan nangis . takkan aku nak nangis depan dia . sakit hati akuu dowh . 


sekarang ni tangan aku sakit-sakit ni . aku rasa nak tumbuk jee dia . tapi tangan aku tak best . da laa aku menjerit macam orang kena rogol . adoi . if koang gaduh macam mana ea ? cu cite cu cite . kbai . assalamualaikum semua . siapa tak jawab dosa . siapa jawab ALLAH sayang . take care ♥

di jari oleh zya