05 March, 2011

result spm ? bilaa wehh ?


assalamualaikum semua . selamat malam . arghh penat dowh baru balik pergi rumah sedara aku . *tak tanya pon* shhh diam laaa . okay balik balik je terus buka blogger . sebab aku tahu aku tak update agak lama laa juga . aku rasa setiap hari owt aku mengonline . maybe tak ada cerita menarik owt . 

okay result spm bila nak keluar ni ? walawehh cakap 28022011 laa apa laaa . semuaNya hampehh . wehh kalau tak nak ambik result boleh tak ? haha . okay aku rasa takut sangat dowh .
*YA ALLAH kau berilah kami result yang terbaik untuk tahun 2010 . kami da buat yang sebaik mungkin . seandainya keputusan kami agak laa teruk tolong tabahkan kami , sabarkan kami and blablabla laa . sekiraNya kami gagal dalam keputusan spm tidak bermakna kami gagal sampai bila-bila . hidup mesti diteruskan . seandaiNya keputusan kami agak baik kami ucapkan alhamdulilah bersyukur kepada ALLAH* (apa lagi ea nak melewehh dekat sini ? ntah laa cukup laa owt FULLSTOP)

pagi siang malam makbapak kita cari duit untuk kita belajar sungguh-sungguh . aku rasa masa aku ambik spm macam sia-sia je . sebab apa ? sebab aku tak gunakan masa yang diberi oleh ALLAH . masa aku facebook . facebook ke nak tolong kau wehh ? tak kan ? kalau tak kenapa kau buat juga zya ! facebook tak kemana zya . bila habis spm kau nak mengonline sampai lebam pon tak apa . makbapak kau selalu bising . Now kau da menyesal . baru kau tahuu . asal kau tak fikir dari awal ? asal kau fikir masa sekarang ni ? *YA ALLAH TERUKkAH AKU NI YA ALLAH?*
masa dekat sekolah sibuk sangat kau menggatal sana sini . bila da habis spm nak menggatal ke nak kahwin ke apa ke buat laa . tak ada siapa nak larang . 

sebenarnya banyak yang kita masih belum tahu lagi . dunia ni sangat sangat laa luas teramat luas . takut sangat nak hadapi semuaNya . setiap hari mesti ada banyak dugaan . so kita kena tabah dengan dugaan yang ALLAH beri . kita jangan sesekali mengeluh . kita kena sabar . aku rasa tak ada nak cakap apa-apa lagi owt . so bye . insyaALLAH kita dapat keputusan yang baik nanti . kita banyak-banyakKan berdoa kepada ALLAH .

di jari oleh zya