07 February, 2011

siapa salah siapa

assalamualaikum semua . selamat malam .


yelaa wehh . aku yang salah . sebab aku yang mintak break . then lama lama tuu aku menyesal . then mengadu dekat kau aku sayang kau . then kau cakap siapa salah siapa ?
tolong laa . asal tiba tiba aku nak ungkit ni ? apa ni zya ? chill laa zya . jangan macam ni . lelaki ramai lagi zya . bukan dia sorang . fikir laa zya . kau akan dapat lelaki yang lebih baik dari dia . silap haribulan kau dapat lelaki ustaz . wahh ni mesti best . insyaALLAH .

aku nak buat yang terbaik untuk diri aku . aku tak nak salah pilih lelaki . aku tak nak main main perasaan lelaki da . sebab tuu semua zaman sekolah . zaman sekolah memang aku suka main main perasaan lelaki . so da habis sekolah kena cari yang terbaik laa kan . insyaALLAH . 

okay laa . bye semua . zya doakan you all dapat lelaki or perempuan yang baik baik k . jangan salah pilih lelaki or perempuan . ingat lelaki jahat untuk perempuan jahat . lelaki baik untuk perempuan baik . betul laa kan ? hha . zya main cakap je . zya rasa salah bahagian *jahat* . bukan jahat kan . tapi apa ea _________ ? *baik tuu betul laa kan* apa zya merepek ni ?

di jari oleh zya