09 February, 2011

remove aku kisah pulak aku

assalamualaikum semua . selamat malam . haha . tadi zya tengok HAMBA ALLAH ni punya facebook . tengok tengok HAMBA ALLAH ni da remove zya . haha . kisah pulak aku . so tangan zya yang agak ringan sikit laa zya click BLOCK . haha . ehh pandai da remove aku asal tak terus block ? senang sikit hati aku . tak ada laa banyak dosa yang menimbun . yeah aku tahu . kau cakap aku tak matang laa bodoh laa . kisah pulak aku . kau tuu matang sangat ke sayang ? pandai sangat ke ? bodoh bodoh aku pon aku tak ada laa menyusahkan mak bapak aku and aku fikir juga yang mana baik dan yang mana buruk . pada kauu tuu tak fikir perasaan orang . yang kau tahu seronok kau jee . tak apa laa wehh . aku tahu laa aku salah . so mintak maaf . terpulang laaa . aku tahu ALLAH marah sikap buruk akuu . so ALLAH lebih suka orang yang buat salah dia meminta maaf balik . tak salah kan ? okay laa . bye .

di jari oleh zya