06 February, 2011

kakak da balik rumah sewa dia

assalamualaikum semua . selamat malam . papa baru je hantar kakak dekat selayang . alaaa rindu dia nanti . i know . zya tahu ada dua orang kakak . tapi kakak yang 1st tak rapat . rapat dengan duit je . kakak yang pergi rumah sewa tuu rapat gila . kitaorang sama 2 x 5 . heee


bila ada kakak gaduh laa tumbuk tumbuk laa rebut rebut lappy laa . katil pon nak rebut rebut jugaa . haha . bila lagi nak rebut semua ni wehh ?
kau tu da laa pemalas . sama dengan aku . kau tu da laa berkira sama dengan aku juga . kau tu da laa tak suka pedas . aku suka pedas . kau tuu da laa tinggi . aku ketot . kita sama sama jonggang . sama dengan halimah jonggang .

aku rindu kau . bila nak rebut rebut semua ? bila nak gaduh gaduh ? haha . kau suka sorok barang kau . sebab kau tak bagi aku pinjam . if aku pinjam aku tak pandai jaga . if kau , kau pandai jaga . bila aku couple dan aku break dalam berapa hari kau couple dengan ex aku . tak apa aku tak kesah .
apa lagi ea ? banyak lagi cerita dia ni . tapi daa laa tuu . if aku cakap panjang lebar pon bukan dia baca . dia sendiri tak ada blog . facebook pon ex dia buat kan . haha . apa laa . okay bye .

di jari oleh zya