16 January, 2011

ujian komputer (2)

assalamualaikum semua . selamat petang malaysia . title zya ujian komputer . tak habis-habis . ohh mesti tak habis-habis . yelakan selagi tak buat ujian selagi tuhh zya tak akan benti pasal ujian komputer . tak baca sudah . ni khas untuk puteri saya laa . cehcehh :)


kira zya dengan puteri kawan baik laa . betul . yeah . tadi zya wall dengan puteri . dia cakap begini *Eh you, tadi en Syimir pegi ujian comp. Lagi dua markah je nak lulus. Dia cakap soalan dia susah gila oh. Baik you baca betul2. Kang fail padan mukaaaaaaaaaaaa* puteri cakap macam tuhh laa .

adoimak ai . susah sangat ke ? zya ni da laa malas nak baca buku . ibu dengan papa tak habis-habis bebel . kepala otak zya ni 
 fikir pasal hiburan je . adoi .

apa zya harus buat ? tolong bantu saya ? saya tidak boleh fikir lagi . kita haruslah membaca doa . mintak pertolongan kepada ALLAH . okay zya . baiklah :)

you all ank tahu ke siapa syimir ? tak payah laa . itu bukan urusan awak kan babe . maaf laa ya . okay sampai di sini jee laa karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . zya teramat cuak sangat . harap lulus .

syimir : kesian you . fail . tak apa laa . you sibuk dengan kerjakan . nak buat macam mana . tak dapat nak bawak puteri you . kan . sabar laa ya syimir . tuhh je pesanan dari saya . haha . banyak-banyak laa sabar . (aku tengah takut actly)

di jari oleh zya