22 January, 2011

sukati kau laa nak couple dengan siapa


gurl A
gurl B
boy C

okay apa benda gurl A bagai ni ? nama perempuan and lelaki laa . zya terangkan . gurl A kawan gurl B and kawan boy C . okay faham ? macam tuhh juga dengan gurl B tapi gurl B couple dengan boy C . setakat ni faham ? boy C ni pulak ex zya . zya tak nak bagi tahu nama dia . nanti ada laaa budak-budak membaca .

semalam zya pergi sekolah . nampak gurl A . gurl A panggil laa zya . zya cakap pesal ? kau panggil aku kau laa datang sini . then gurl A pon datang laa dekat zya . dia cakap begini *lawa akak nak pergi mana?* zya cakap *ehh biasa je . baru buat ujian komputer* gurl A *ohh akak couple dengan siapa sekarang?* WTHM kau tak payah tanya laa aku couple dengan siapa pon . susah pulak kau . zya cakap *ehh akak single laa* buat muka belagak dia . kau nak tanya buatkan aku sakit hati pesal .

gurl A *ohh akak nak no akak?* what nak no aku ? wooo nak no aku ? pesal ? nak tolong boy C ea ? kau jangan ingat aku ni bodo laa . bab-bab macam ni aku tak bodoh . zya cakap *gurl A laa bagi no dulu nanti akak miskol* gurl A *012blablabla akak miskol tow* zya cakap *okay* zya senyum tak puas hati . menyampah .  gurl A *akak gurl B couple dengan boy C* zya cakap *ohh bagus laa* oii choi nak buat aku sakit hati ke ? sikit pon aku tak heran laa . kau ingat aku cemburu sangat ke wehh ? gurl A *okay laa akak nak masuk dulu bye* tengok nampak sangat nak buat aku sakit hati . da laa aku sakit hati aku gagal ujian komputer . ni pulak kau nak sakitkan hati aku pasal benda ni . podah laa .

dalaa malas zya nak fikir pasal kau . okay laa bye . harap you all faham laa k :)


di jari oleh zya