05 January, 2011

siapa pulak yang datang ni

assalamualaikum semua . title aku *siapa pulak yang datang ni* apa ? bukan laki aku laa . ntah siapa yang tekan loceng banyakbanyak kali . macam sakai . wehh pakcik dalam rumah ni tak pekak lagi laa . aiyoo .

aku da laa malas nak buka pintu . malas nak pakai tudung . malas nak turun bawah . da laa tak mandi .

nak tak nak aku ambik tudung sarung jee . turun bawah buka pintuu .

ohh pakcik zamri . nak bayar duit sewa laa tuhh . duit sewa laa . dulu masa ibu and papa aku duduk dekat keramat . so pindah laa dekat gombak . masa duduk keramat aku tak wujud lagi .

so now pakcik zamri duduk dekat keramat tuhh . setiap bulan laa dia bayar duit sewa tuhh .

okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . bye semua :) peace .

di jari oleh zya