05 January, 2011

muncul balik

assalamualaikum semua . title aku *muncul balik* muncul apa ea ? hmmm nak tahu ? duduk dan baca . kalau tak nak baca tak apa . tidak kesah . kalau baca terima kasih banyakbanyak :)

aku kan da lama tak call and msg shawal ni . siapa shawal ? alaaaa . budak tuhh laa . tak payah ambik tahu laa . tibatiba aku sibuk mengonline facebook dia call . wooo . sejak bila dia call ?

aku pon layan laa dia . layanlayan suara akak aku pulak dengar . dia cakap siapa tuhh ? aku cakap laa makcik aku . akak aku pulak zya menipu . nak tak nak aku kena jujur laa . nak berubah kan . takkan nak tipu pulak .

then dia kata dekat aku dia nak cakap dengan akak aku . aku pon bagi laa . actly aku malas nak cakap dengan dia . tuhh laa aku bagi dekat kakak aku . akak aku pulak bodoh pergi layan dia . adoi akak ni .

aku layan laa  facebook balik . then akak aku cakap aku jelez . what aku jelez ? woooo tolong laa . sikit ponn aku tak jelez . akak aku sambung balik cakap dengan dia .

bila da penat cakap dengan dia . akak aku bagi hp dekat aku . aku pulak kena layan dengan dia . woooo shit .

bila layan dia . dia cakap jelez ke i cakap dengan akak youu ? aku ckp laa . wooooo tak jelez langsung . sikit pon tak jelez . dia cakap bagus laa macam tuhh . alhamdulilah .

oii choi kau ingat aku suka kau ke wehh ? ohh selama aku layan kau sebab aku sunyi . tuhh laa kan . aku tak suka kau pon . siyez doo . aku tak suka pon . ciriciri idaman aku tak ada dekat kau . kalau ada pon tak mungkin aku couple dengan kau . da laa wehh . cukupcukup laa . jangan layan aku lagi . kau ada gurl tuhh kann . cukup laa tuhh . jangan nak gila talak .

dia ada cakap lagi dia nak no akak aku . wooo no ? mintak laa dia sendiri . aku cakap kan no akak i ? no pejabat ke no public ? dia cakap mainmain laa dia ni . gigit tahu laa . aku cakap . shit tolong laa . geli sial . (aku terus letak)

dalam berapa minute tuhh dia call lagi . wehh kau nak apa lagi ? tak ada perempuan lain ke kau nak kacau ? asal aku pulak . bodohbodoh jee kau .

dia cakap asal da lama tak call dia . aku cakap laa i busy . then dia cakap busy dengan siapa ? aku cakap laa busy dengan bf laa . dia cakap ohh buat projek kee ? aku cakap ehh tak ada laa . pakcik youu tgh romen dengan mak kau . (dye terus letakk doo) . padan muka lu .

sampai sini jee laa cerita pasal dia . penat laa nak cerita . buat sakit hati jee . dalaa miang . euwww . byebye semua :) peace :)



di jari oleh zya