20 January, 2011

malas nak kemas katil

assalamualaikum salam sejahtera . kepada anda semua moga bahagia . selamat pagi . amacam cuti ? best tak ? mesti bestkan boleh juma bf/gf . kankankan .


malasnya nak kemas katil . kakak zya laa ni suruh kemas . dia pantang gila kalau bilik macam sarang terbuan . hussss . bukan apa dalam rumah family kitaorang akak zya yang 1st dia suka kemas . akak zya yang ketiga suka membuta tapi sekarang dia tak ada dia dekat rumah sewa dia . and zya suka masak . zya tak suka gila kemas okay .
adoi akak ku asal kau tak kerja harini ? tak ada laa aku nak kemas bilik . aku malas laa wehh . kalau kau kerja harini mesti kau tak suruh aku kemas bilik and mesti juga kau tak menjerit kalau aku tak kemas . arghhh bila kau nak kahwin ea kak ?

da laa tak ada mood dohh harini . budak fake yang copy pic kitaorang nak cari gaduh dohh . jum laa kalau nak . oii choi aku tak takut dengan kau langsung okay . kau tuhh tak nak carot . bye

di jari oleh zya