05 January, 2011

bosan

assalamualaikum semua . title aku *bosan* woooo bangun pagi jee  basuh muka . turun bawah tengok ibu masak apa . walawehh ibu aku masak ikan 3rasa . yummy . makanmakan . naik atas . buka fb . youtube(wajib) kalau tak buka nanti bosan . yang paling penting usha blog orang .

aku usha semua cerita pasal sekolah . alaaaa . aku nak cerita pasal sekolah ? huuuu . aku tak sekolah da . bapak laa bosan . macam biasa pukul 11 kejut adik aku bangun . pergi sekolah . tapi kann dia tak siap kerja sekolah . adoi . suruh aku buat laa tuhh .

adik : wehh tolong buat kerja aku .
aku : hmm yelaa . mana buku tuhh ? (dalam hati malas doo)

dia pon bagi laa buku tuhh sambil dengar lagu kart youtube . blablabla da siap .

aku usha fb . fazrul on laa . woooo suka ni . aku chat laa dengan dia . tak nak wall nanti budakbudak baca pulak . HAHA (sibuk) . blablabla . dia off fb dia . pergi kerja . bagus .

arghhh nak buat apa ni ? bosan tahu . main game it girl . puteri sayang i da level 26 . jangan marah . youu duduk diamdiam . baca buku . tahun ni youu SPM . jangan nak sibuk buka http://www.facebook.com/ . sian youu . lek lu . lagi berapa bulan jee lagi . nanti da habis sekolah . tapi kan tapi kan you mesti mish sekolah . tak caya ? tengok laa nnati .

okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . bye semua . jangan malas belajar . good luck UPSR , PMR , n n SPM(WAJIB) . peace :)

di jari oleh zya