14 December, 2010

terima kasih kakak

hey hey kamu kamu . haha . hari ini zya nak cerita pasal terima kasih dekat kakak . HAHA . 

kakak aku tibatiba nak belanja family makan pulak . dekat kampong baru . steak house . haaaaa . perut terasa lapar . blablabla da sampai . order makan .
steak house tuhh aku da selalu sangat makan situ . if bfdy family aku jee mesti makan dekat situ . cuma tahun ni masa bfdy aku jee tak makan dekat situ . sebab kawankawan aku nak belanja pulak . terima kasih . 

banyak pekerja baru dekat steak house . ada budak ni dalam umur 18 19 macam tuhh laaa . dia kerja kabut gila . haha . lek wehh . HAHA . jangan menggelabah . cool okayy :)

HAHA . ni pelik sikit . selalunya kalau makan situ air yang sampai dulu . tapi tadi makan yang sampai dulu . nak kata air belum siap aku tengok da belambak air dekat depan . cuma orang tuhh tak nak hantar . aiyooo . ni budak kabut laa ni . HAHA .

makan semua :) perut lapar ni . blablabla ada lelaki ni handsome laa owt . HAHA . tak terpikat pon . euwww . aku usha je dia makan . dia makan kelakar doo . dia ambik pisau guna tangan kanan potong lamb then letak pisau ambik grafu guna tangan kanan . HAHA . bukan kee potong lamb guna tangan kanan , grafu tangan kiri ? (korang faham tak) harap faham :)

HAHA . aku pakai baju serba hitam . senang cita aku pakai jubah . haha . tak pernah aku keluar pakai jubah . selalunya aku pakai jubah masa aku pergi surau or masjid . ntah apa mimpi aku pakai jubah .

wehh kakak ku sayang terima kasih sebab belanja makan . semoga murah rezeki k kakak ku :) sampai di sini saja . esok sambung lagi . bye semua :)

di jari oleh zya