14 December, 2010

shawal plusplus berdikari

*y* i tahu you sayang fara . tolong laaa jangan mengadu dekat i yang you sayang dia rindu dia . tolong ea .

yeah memang i tak mengaku yang i teeetttt dengan you . but you tahu yang i teeeet dengan you kan *y* . you cakap tolong jujur dengan i . you tak suka orang tipu you . sampai bilabila i takkan mengaku . sebab apa ? sebab you sayang dia . i tak kesah . biar i yang menderita . asalkan you bahagia .

berkali-kali you cakap yang you nak i . tapi i taknak . sebab i taknak buat lelaki kecewa lagi . i selalu mainkan perasaan lelaki . sebab apa ? sebab lelaki suka mainkan perasaan wanita . tak semua lelaki yang tak baik . tak semua lelaki tak setia . jangan nak tengok paras muka . but hati .

yeah . aku memang suka couple mainmain . sebab aku tahu lelaki yang aku couple tak siyez pon . tuhh aku mainmain . haha . but sampai bila nak couple mainmain ni ? bila nak siyez ? umur pon da lanjut sangat . bila umur aku 22 baru aku cari lelaki idaman aku yang betulbetul faham aku jangan kongkong hormat orang tua aku pandai ambik hati aku macammacam laaa benda yang baik . 

tahun depan aku sudah lapanbelastahun . aku enjoy cari kerja and lesen kereta :) taknak harapkan papa and ibu aku . sebab masa alam persekolahan mereka banyak keluarkan duit untuk aku . but now aku taknak menyusahkan diri mereka lagi . aku nak berdikari .

SHAWAL MEMANG AKU SAYANG KAU (!) 

di jari oleh zya