20 December, 2010

semayang berjemaah

entry aku ari ni apa ea ? hmm okay semayang berjemaah laa . you all mesti terkejut kan aku pergi masjid untuk solat berjemaah . kalau tak terkejut tak apa aku tak kesah pon . tutup mulut kamu semua :)

aku pergi masjid pon ada niat . HAHA(!) teruk juga aku ni . niat bukan kerana ALLAH ke ? apa laa lu minah (!) aku pergi pon sebab aku ada niat seseorang ni dia kan tersangat laa handsome muka suci jee . yang best tuhh dia sangat beriman . lelaki idaman aku laa tuhh . kalau laa aku dapat lelaki macam ni kan best . perangai aku bukan baik sangat pon . insyaALLAH aku akan dapat ciriciri yang aku nak .
berbalik pada cerita tadi . aku solat tak khusyuk(betul ke eja?) masa sujud tuhh ada pulak orng call . dalam hati aku nak jee angkat . bodoh kau zya . HAHA(!) bila da habis solat tuhh aku usha handpone aku . tengok skrin *Y* call . apa lagi kau nak ? kan aku cakap buang no aku . tak faham bahasa owt mamat ni .

blablabla balik . sampai di sini saja . bye semua . assalamualaikum :)

di jari oleh zya