18 December, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU

SELAMATTT PENGANTIN BARU
SEMOGA BERBAHAGIAAA
BLABLABLA

asl tibetibe nyanyi ni ? (betul ke eja ? lantak laa) ade owg khwn . weeee . sangat handsome adik pengantin tuhh . tak sangka . dia dulu sama sekolah dengan aku . weeee . bangga tahuu (!)

blablabla . makanmakan then family aku nak balik . so mak pengantin ni tahan mak aku . senang cita makcik normah . makcik normah suruh mak aku teman dia . hmmm . so tak jadi nak balik . aku bangga laa sebab nak tengok anak dia yang paling handsome boy :)
jam menunjukkan pukul 2 . orang bertambah ramai . so tidak banyak tempat duduk . aku dengan kakak aku pergi duduk luar . luar agak panas . so aku muka tak malu menyambut tetamu yang hadir . HAHA (!) saya memang begitu muka tidak boleh di lapis .

blablabla aku duduk tempat asal aku . then *y* call . arghh malas aku nak angkat . tak ada mood owt . aku pon angkat laa . malas nak gaduh dengan *y* . bila da habis cakap dengan budak tuhh family aku pon nak balik . so salamsalam semua .
tibatiba kan aku nampak ex aku . weee handsome kau skunk syaeir . i miss youu sayang . euwww . okay laa wehh bye semua . assalamualaikum :)

di jari oleh zya