04 December, 2010

saket hati

fyna . sampai hati kau buat aku dengan shasha macam ni . apa salah kita orang ? fyna . kau tahu tak . if kita nak pergi makan o keluar KL o whateverlah mesti ajak kau tahu ! but skunk . bile aku gaduh dengan BF kau . kau sudah jadi lain . asal ea ? masalah sekarang BF kau sudah pon mintak maaf kan aku . and kau pulak ? ehh jap . masa aku gaduh dengan BF kau . BF kau ada cakap jangan ajak fyna keluar and jangan kawan dengan fyna . OMG . apa ni ? asal nak larang kita orang berkawan ? and kau fyna asal ? kau nak dengar cakap BF kau ke ? kawan dengan BF mana paling penting wehh ? tolong laa
tadi aku dengan shasha ajak pergi makan . aku da cakap dengan kau semalam kau cakap okay boleh :) bila esok nak pergi makan kau cakap tak jadi . apa ni ? macam-mcam alasan kau bagi fyna . kau tahu tak yang aku dengan shasha sudah siap nak pergi . last-last tak jadi . sebab kau laa . kita orang tak ada mood nak pergi . asal ? ni semua sebab BF kau kee wehh ?

YA ALLAH 

di jari oleh zya