25 December, 2010

penat penat

 

wooo penat . assaalamualaikum semua . tak jawab dosa . HAHA . okay hari ini aku nak tulis pasal *penat* . penat apa ea ? penat main ? penat belajar ? penas kemas rumah ?

ni cerita semalam . kakak aku cakap kawan dia nak tidur rumah zya . rumah aku ? sejak bila pulak rumah aku ? rumah ibu laa . okayy bilik zya kongsi dengan kakak . kebanyakkan dalam bilik zya tuhh penuh dengan buku beg baju dan segalanyalah . biasa laa . you all macam tak kenal aku jee kann . saya kan pemalas .

yang zya bengang gila . kawan kakak zya nak tidur . then kemas tuhh mesti laa kakak zya kan . kawan dia bukan kawan zya (berkira) lastlast zya yang kemas .

kebetulan kakak zya tak nak tolong sebab ada kawan dia lagi sorang datang rumah . so kakak zya pon layan laa tetamu itu . arghh

penat tersangat tahu . okay laa . sampai di sini saja karutkarut dan mengarut dari nurul nazihah . byebye semua :)


di jari oleh zya