28 December, 2010

pandai kau

assalamualaikum semua . okay aku nak cakap pasal kawan aku ni . bukan nak mengata or what ea . aku cuma nak luahkan saja .

pagi tadi dia (tak perlu laa sebut nama HAMBA ALLAH tuhh) msg aku . dia ajak aku . cari kerja . yeah . aku pon nak juga cari kerja . tapi bukan dengan dia . sebab dia bukan kawan aku pon . musuh laa owt . aku bukan nak bertambah musuh lagi . aku tak suka musuhmusuh ni . dia buat kan aku jadi suruhan dia . woooo . dulu aku bodoh sangat . sekarang aku suda fikir . 
aku fikir dia ada kawan . so suruh laa kawan kesayangan dia tuhh teman kan . bukan dengan aku . minggu lepas aku ajak kau teman aku pergi pasar kau tak nak kan . now aku balas balik .

maaf . aku memang suka balas dendam . kau suka mengata aku semua . kalau laa kau betul kawan baik aku . kau takkan mengata aku semua . kau mesti teman aku pergi pasar , and aku mesti teman kau cari kerja . kankankan . daa laa wehh . 8 tahun wehh aku hidup derita . kau selalu mengata aku semua . aku sabar wehh . sabar sangat . tapi tak apa . aku ada kawan baik dari kau macam setan .
sampai sini saja luahan dari nurul nazihah . aku mintak maaf ya semua . byee

di jari oleh zya