22 December, 2010

kecewa

walawehh gilaa laa . ni cerita semalam . aku kecewa doo . semalam pergi giant dengan family aku . then bila bayar barangbarang tuhh . nampak laa kawan aku kerja dekat situ . dia berkata kepada aku

dia : wehh kau tak kerja ke ?
aku : tak owt . asal ?
dia : kau tak nak kerja dekat sini ? aku boleh tolong kau ?
aku : kau nak tolong aku ? boleh laa . tapi aku kena bagi tahu ayah aku dulu .

ni cerita aku dengan bapak aku .
aku : pa , boleh zya kerja dekat sini ?
papa : boleh laa 
dengan happy aku . aku berkata kepada dia .

aku : wehh macam mana nak ambik borang ?
dia : kau keluar pergi bilik hujung mintak borang .
aku : ohh okayy .
aku dengan happy gila . pergi laa yang dia cakap tuhh kann . ambik borang semua . sampai rumah jee aku happy tak terhingga . aku ambik laaa barang yang di beli tuhh . leas da habis semua . aku bincang dengan papa aku . aku berkata kepada papa aku .

aku : pa . boleh tak zya kerja dekat situ (kena tanya banyakbanyak kali . nak kepastian)
papa : balik naik apa pergi naik apa ?
aku : pergi naik bas U10 . balik ? (aku diam jee)
aku ambik borang tuhh aku koyakkoyak then buang . papa cakap jangan nak tunjuk perasaan laa . ngeee

aku nangis gila . aku nak duit . sedih gila . sampai aku tertidur . aku buat keputusan aku akan sekolah agama . tak apa laa . dengar jeelaa cakap mereka tuhh . apa yang mereka cakap semua betul . so if nak keluar KL mintak jee duit dekat papa aku . senang kann . jahat gila kau zya . dah tuhh papa aku tak nak aku kerja . siapa suruh .
okay laa . byebye semua . assalamualaikum

di jari oleh zya