05 December, 2010

best shisha

mak shasha ajak aku pergi rumah nenek shasha dekat sentul . aku pon ikut laa . yelakann rumah tak ada apa pon . exam nak dekat abis da . blablabla . sudah sampai sentul . then lepaklepak . sedara shasha nama dia nabil bapak laa tinggi sial baru form5 . pehhh . 

blablabla sedara shasha yang macam alaala laki kan . awin nama nya . haaaaaa . lepak dengan dia punya laa best . blablabla . aku ajak dorang pergi shisha . then ada sorang mamat ni . sumpa doo muka dia sebijik macam tomok . wahhhh . i like . rambut dia smart . :) mata dia menawan . then dia bagi no dekat awin suruh bagi dekat aku . yeah . bangga aku . :)
pukul 2 dia sudah abis kerja . dalam pukul 220 macam tuhh laa dia nak call . yeah . bestbest . 

awin ada cerita dekat aku . ada perempuan ni chantek sangat . tapi sayang budak tuhh umur 13 tahun . si muka macam tomok tuhh minat budak tuhh . then mintak no . muka macam tomok tuhh tak tahu budak tuhh 13 tahun . then muka macam tomok tuhh cakap *abang panggil adik ea?* budak tuhh marah . sian . sabar ea dik :)

di jari oleh zya