03 December, 2010

baik nyah

kenapa tiba-tiba aku call ex aku ? asal ea ? rindu ke ? padahal dalam hati aku benci sangat dekat kau aepit . blablabla . aku call kau . perempuan angkat . aku fikir salah no . but perempuan tuhh cakap *youu spew ? zya ea?* aku terkejut . macam mana perempuan tuhh tahu . perempuan tuhh cakap dia awek kau . okayy . aku tak kesah .

blablabla . kita orang cakap-cakap semua . cerita pasal kau . kadang-kadang aku nak nangis . i dont no ! OMG ! awek kau baik sangat . mesti pandai jaga hati kau . aku ? aku nak jaga hati kau ? jangan harap wehh . aku kan penting diri sendiri . pasal break tuhh ? aku yang mintak . im so sorry . aku yang salah . yeah . aku yang tak pandai jaga hati kau . suka buat kau marah . aku suka buat kau kecewa . aku suka control kau . tapi kau ? kau sabar je dengan perangai aku . 
aku tak kan menyesal . and aku ada sebab kenapa aku mintak break dekat kau . sekali lagi aku nak mintak maaf . aku tahu aku yang salah . 

and kau perempuan . aepit baik sangat . kau jaga laa dia . kau jangan buat dia kecewa . okayy . kau layak untuk dia . and terima kasih sebab kau terima aku sebagai kawan kau . ingat ea . kita tak kan gaduh pasal aepit . aku bukan exex aepit yang lain  suka cari pasal dekat kau . aku bukan jenis perempuan macam tuhh . kau bestie aku :)

di jari oleh zya