18 November, 2010

syafiq syafiq

walawehh . masa aku pergi surau . ada budak ni . umur dia 5 tahun . comel laa . macam cina . aku ckp dekat dia . adq ade abg ? dye ckp tak ade . kakak ade laaa . aku ckp . ohhhh . umur kakak brape thn ? dye ckp . 2 thn . *klakr sial . nakk tergelak aku . budak tuhh ckp umur kakak dye 2 thn . atoiatoi*

aku dengan mar tngkp gmba . then budak tuhh nakk tangkap sekali . atoiatoi . sebok jee . aku ponn pose laa dengan budak tuhh . boleh tahan juga budak pose . haha . kalah aku . besarbesar nanti mesti dia handsome . look ?

dalam pukul 5 lebih owt . aku pergi rumah mak angkat aku . dia buat open house . makanan bapak sedap . makan apa ea ? aku lupa laaa . yang penting aku tambah dalam 3 pinggan . makan nasi mandi . macam dekat madinah . masa aku pergi madinah . bas tuhh singgah makan nasi mandi . makan dalam dulang . aku da laa tak biasa makan dalam dulang . macam tak selera . aku makan sikit je . bila rasa . bapak laa sedap . tak puas aku makan . makcikmakcik tuhh pulak tak makan ikan . apa laa makcik ni . sedap owt . aku makan laaa . bukan senang dapat makan dekat madinah tuhh .
di jari oleh zya