30 November, 2010

exam math

okayy . 1st math1 . okayy . aku jwb btolbtol dgn tekun . hah . yg susah hntm saje laaa . haha . bile abs math1 . rehatt .

bile rehat aku mbk kuih je smbil wat math . then da abs rehat . ade owg ckp *spew calon spm sila naik ke kelas ataupon dewan* hah owg tuh ckp mcm tuhh laa . aku tgh kbot gle . tros naek ats .
bile da naek ats . ambk pensel pembaris pemadam . okayy . aku tgok dlm beg tade . OMG . yg adee pensel tekan . aku dgn mke slumber bwk jee laa pensel tekan . haha . buat laa . then ubat pensel pulak tade . atoiatoi . aku da laa bwk sebatang pensel . alaaaa . SHITT laa . dalaa byk aku ta jwb . graph , plan o whtevr laa . 

aku ta bule pk . aku doa ta hntihnti . aku nags . YA ALLAH aku ta tahuu nakk buat ape skunk . 
slamt ain suda abs . yelaa kann . spew suda siap bule kua o blek . aku panggil cikgu . cakap nakk g tnds . padahal nakk ambk pensel ngn pembaris . haha . cikgu ckp haih tad ckp nakk g tnds . aku ckp ta laa nakk ambk pensel jee . haha . cikgu ckp da g msok klaz . :)

wahh . lega sial bila da ade pensel pembaris . YA ALLAH . terima kasih sangatsangat . :) alhamdulilah . sempat ponn buat . :)
assalamualaikum :)

di jari oleh zya