30 November, 2010

exam agama

assalamualaikum kawan-kawan semua . pada hari ini saya  mahu cerita dekat kamu semua pasal paper agama . haha . rasa seronok sangat . senang . tak susah pon . ada sikit kecewa laa . never mind .

paper 1 ? hah . kira boleh jawab laa . ada laa sikit tinggal kan kosong . sebab tak sempat . bukan tak tahu ea . tak SEMPAT okayy . haha . blablabla . sudah abis masa . hanya 2 jam saja memberi masa . haha . kutib semua kertas . kecuali moral . moral hanya 2 jam setengah saja yang memberi masa . rehat .

rehat ada laa sikit untuk hafal al-Quran tajwid hadis . sambil tuhh makan donat . haha . hanya beri masa 1 jam . :) blablabla . masuk dewan . buat paper 2 pulak . hah . tiba-tiba rasa tak tahan . nak buang air pulak . opsss . mulut . haha . memang betul-betul aku tak tahan . blablabla . lega laa sikit . suda abis masa . aku rasa geram sangat . pasal tajwid . aku tak tahu laa sama ada betul ataupun salah . YA ALLAH . aku harap betul laa . aku keliru izhar syafawi dengan ikhfak syafawi . haaaaaaa . stupid laa !

di jari oleh zya