19 November, 2010

bankbank

tadi teman ibu aku pergi bank muamalat . dekat batu caves . agak susah juga la nak dapat teksi . bila sampai je bank . keluar kan duit sebanyak teeeettttt . ada laa . haha . korang bukan nak tahu pon . ibu dengan papa nak pergi syiria (betul ke eja ? arghh lantak la) then bila sudah ambik duit pergi jalan tunggu teksi la . nak kena lintas jalan lagi . walawehh da la takut nak lintas jalan besar . nak tunggu lampu merah .

ibu aku da la takut . sikitsikit nak tengok belakang . yela kan risau . takut kena ragut pulak . kita jalan ramairamai pon kena hatihati juga . jangan cakap besar je . nanti kena padan la muka mu . kita kena berdoa kepada ALLAH . supaya ALLAH lindungi kita .

jalanjalan . ada teksi . ibu aku da la tak suka naik teksi india . takut dia bawa mana ke kan . kite kena fikir buruk juga . teksi tuhh nampak macam india . ruparupa nya ? cuba la teka ? tak tahu ? ala . apa laa korang ni . BANGLALI laaa . haha . dia makan aiskrim pulak . dia fasih cakap melayu . ramai orang cakap *awak ni orang pining ke ?* dia cakap *tak . saya orang banglali* walawehh fasih owt . tengok macam baik . lupakann .

sudah sampai rumah . bye . haha . pukul 6 owt pergi rumah orang kahwin . dekat taman seri gombak . dekat je . naik teksi . nak tunggu papa aku lambat pulak dia balik . ada ke orang kahwin buat hari JUMAAT ? pelik je . haha . biar la . heeeee
di jari oleh zya