21 October, 2010

today 21102010

agakk busann kart skol . rmai owg ta dtg skol . arghh . geram nyee . balik skol tunggu kart klaz . coz nakk smbot bfdy cikgu . lagiponn cikgu nakk naek pngkt . pngkt dye ? dono laa . haha . apee pye ank murid daa . dye 2kr kart putrajaya .

cik noor fazlina . iteowg sayangg cikgu . iteowg wat yg terbaek math . ukee . yeah . spm ? omg . ta sedia lagi . mcm mnee ni wehh ? gilee .

nmpknye aku ngn ikmal sabri suda ukee . sbb aku ni ta ske sanad kwn dkt klaz . ta pena ckp lngsong ngn dakdak laki . kecuali hakiim . yeah . hakiim kauu mmg best laa wehh . ske wat lawakk . but kau ske lepak ngn dakdak india o cine . haha . klakr laa wehh . prema bwk camera . then sabri ikmal amin hakiim pose yg terbaek pye . alaaaa . camera tuhh prema pye . if aku pye da lmee aku msok . sury laa wehh . ta dpt aku nakk msokk . im sorry . :(

balik skol . soangsoang jee aku . sian kann . haha . nvm . then pergi bustop . tibetibe kann ade elmi . haaa . ade kwn bule blek sme kann . alhamdulilah . yeah . tunggu bas . then . naek bas t203 . haha . agak panas laa jgk bas tuhh . arghh . peluhpeluh aku . euww .  smpai uma bkk fb . dgn ta mnd busuk . eeeee . geli sial . haha . nvm . bkk fb then youtube and paling pnting skali blog laa . haha . fb tade apeape ponn actly aku nakk maen game jee . haha . gile . lepas ni aku nakk chow . nakk mnd solat bsoh bju . susun jadual tok esokk . dann seterusnye laa . haaaaa

omg sayangg ! bilee lagi nakk s2dy ? ya allah . lagi brape minggu jee lagi . lps ni aku ta skol da . byebye hillcrest . tapee . aku ta terlmbat lagi . msih adee mse lagi . but if nakk lulus spm kau kne jarang bkk fb laa . tapi kann ta bule laa . mst nakk bkk jgk . arghh . bodoo nye aku .

ZYA WAKEUP SAYANGG !

di jari oleh zya