12 October, 2010

skate skate

tadi kan , balik sekolah terus pergi tempat skatepark . haaaaaaa . tidakkk . aku jalan seorang sahaja . kesian kan . yang ada dekat situ reez*azrul fareez n topek*muhammad taufiq .

agak penat la juga . reez n topek jatuh . haha . kesian kan . mula-mula tu reez jatuh dulu . dekat kedai roti . lantai dekat situ memang licin . kesian kan . padan muka sayang . topek pulak banyak kali jatuh . seluar topek koyak . lagi kesian kan . aku tak main pon . malas nak balik rumah . tak kan aku main pakai kain pulak . haha . dala penat . baru abis exam art .

awek amar iman suruh kita orang ajar dia main skate . aku sudah msg dia . dia cakap *nanti laa aku datang* alamatnya kita orang da balik rumah dan membuta .
yeah

lepas main skate kitaorang pergi cc . on facebook jap . haha . topek tak boleh bla .
topek chat dengan aku . padahal ada dekat sebelah je . haha . sengal kan topek !
haha

sayang . nak tengok gambar dorang tak ? nak . jap ea sayang
jap tow

ni laa reez*azrul fareez . candid laa sayangg

ni topek seluar merah
nampaknya reez tidak senonoh tunjuk jari itu .
haha

nak lagi ? jap
ni kelas topek n reez . doang sama kelas .
yeah .
rapat kan doang ni sayang
cemburu i tahu
nampaknya topek dengan peminat dia
lagi aku cemburu

! END !

di jari oleh zya